Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Obsah obchodních podmínek

  1. Obecná ustanovení
  2. Uživatelský účet
  3. Obchodní podmínky pro Českou republiku
  4. Záruční a Reklamační podmínky pro Českou republiku

 

I. Obecná ustanovení

  1. Prodávající je Petr Nemasta, Vidim 89, Vidim 27721, zapsán u Městského úřadu Mělník pod spisovou značkou 320601, identifikační číslo 87188686, DIČ: CZ8806211040, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku, email info@ryboveci.cz , pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.ryboveci.cz.
  2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je Prodávajícím provozován na internetové adrese www.ryboveci.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
  3. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Kupující převzetím zboží od prodávajícího, nebo převzetím od přepravce souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Obchodní podmínky a reklamační řád lze stáhnout v tisknutelné formě a jsou dostupné k nahlédnutí v provozovně Prodávajícího.
  4. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy kupující, který má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
  5. Spotřebitelem (dále též „kupující“) je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem (dále taktéž „Prodávající“) nebo s ním jinak jedná.
  6. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  7. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  8. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 II. Uživatelský účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Webové rozhraní obchodu umožňuje i možnost, že může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. Realizací registrace je automaticky udělena základní věrnostní sleva 5% na každý realizovaný nákup. Výše slevy se řídí podmínkami věrnostního programu ryboveci.cz. Tyto podmínky jsou uvedeny na webu www.ryboveci.cz.
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

III. Obchodní podmínky pro Českou republiku

Způsoby dodání zboží a přehled cen dopravy po ČR

Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu, o odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Doručování je zajišťováno v pracovních dnech (po-pá) v průběhu běžné pracovní doby. Objednané zboží je zasíláno přepravními společnostmi PPL, GLS, Česká pošta, nebo si ho lze osobně vyzvednout na adrese provozovny: Žižkova 1413, 282 01 Český Brod. Cena dopravy  je účtována ve výši 139 Kč a 159Kč dle zvoleného typu dopravce. Balné neúčtujeme. V případě objednávky zboží, jejíž celková hodnota přesahuje částku 3000 Kč, nebude účtována cena dopravy. Hranice dopravy zdarma je v případě akce ponížena na příslušnou částku, která nyní činí 1000 Kč. O zahájení takové akce, době trvání akce a o dalších podrobnostech informujeme naše zákazníky prostřednictvím newsletteru nebo na našem eshopu na stránce https://www.ryboveci.cz.

Převzetí zásilky od přepravní společnosti 

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. Pokud obdržíte vizuálně poškozený balík, raději jej vůbec nepřebírejte, nebo před pracovníkem přepravce zásilku rozbalte a zkontrolujte zboží. Pokud je poškozené, trvejte na sepsání zápisu o škodě.

Zjistíte-li poškození až po rozbalení (balík nesmí vykazovat známky poškození) sepište s přepravcem neprodleně (máte na to dva až tři pracovní dny, záleží na dopravci) dodatečný zápis o škodě. Pořiďte si pokud možno fotodokumentaci rozbaleného balíku včetně poškozeného zboží a obal uschovejte.

Odkaz na reklamační formulář společnosti PPL  >>>>

Odkaz na reklamační formulář společnosti GLS  >>>>

Odkaz na reklamační formulář společnosti Česká pošta  >>>>

Odkaz na reklamační formulář společnosti Zásilkovna  >>>>

 Nevyzvednutí zásilky

V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím si Prodávající vyhrazuje právo navýšit konečnou cenu objednávky o další poštovné při opětovném zaslání objednávky.

 Způsoby platby

a)  bankovním převodem

Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na účet České spořitelny: 6368595329/0800. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo faktury, kterou Vám zašleme po realizaci objednávky. Na objednávky realizované o víkendu nebo mimo pracovní dobu, bude faktura zaslána v nejbližším možném termínu. Platby složenkou neakceptujeme.

b)  na dobírku (hotově při převzetí zboží)

Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli – společnosti PPL, GLS, nebo Česká pošta. Cena této metody platby je 30 Kč.

c)  hotově, nebo platební kartou při osobním odběru

Zboží zaplatíte při jeho převzetí na místě osobního odběru, Žižkova 1413, 282 01 Český Brod. Tato metody platby je zdarma.

Dodací lhůty

Dodací lhůta je obvykle 1-3 pracovní dny, není-li uvedeno jinak.

U položek označených "Skladem" platí, že je toto zboží skladem buď na naší prodejně v Českém Brodě nebo je skladem v našem externím skladu, odkud je k nám zboží pravidelně přepravováno. Označení "Skladem" nevychází z reálné dostupnosti skladových zásob naší kamenné prodejny a nelze si na základě tohoto označení položky v eshopu nárokovat bezprostřední dostupnost uvedeného sortimentu zboží také na prodejně. V případě uvedení osobního odběru v objednávce Vás bezprostředně po připravení Vaší objednávky k vyzvednutí na prodejně budeme kontaktovat.

U položek označených "Skladem u dodavatele" je uveden předpokládaný termín dodání. Produkt lze tedy objednat stejným způsobem, jako produkty označené "Skladem", jen má delší termín dodání.

Všechny termíny dodání uvedené jako "u Vás již ..." nejsou z naší strany garantovány a nijak vymahatelné. Přesný termín doručení totiž může ovlivnit přepravní služba, která zásilku doručuje. Problémy s doručením na straně této přepravní společnosti bohužel nejsme schopni ovlivnit. Z naší strany je garantováno pouze odeslání zásilky, a to 1 pracovní den před plánovaným termínem doručení uvedeného u objednávky zákazníka označeným jako "u Vás již ..."

V případě, kdy kupující objedná zboží uvedené jako "Skladem" a prodejce jej nebude mít fyzicky skladem k dispozici, bude Vás kontaktovat naše zákaznické oddělení.

Spojování objednávek a úprava zboží v objednávkách

Spojování více objednávek do jedné není z naší strany možné. Stejně tak není možné do objednávky cokoliv přidávat nebo odebírat. Díky tomu jsme schopni zachovat naši vysokou kvalitu služeb a rychlost dodání. Děkujeme za pochopení.

 

Další ujednání

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s platnými zákony České republiky a nařízeními Evropské unie zejména pak s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Veškeré informace o zpracování osobních údajů si můžete prohlédnout zde.

Internetová objednávka

Po vytvoření (odeslání) objednávky zákazník obdrží automatickou odpověď prostřednictvím elektronické pošty, která obsahuje informaci o úspěšném přijetí, způsobu naší další komunikace a přesné specifikaci objednaného zboží včetně cen. Potvrzení objednávky je uskutečněno až po telefonickém nebo e-mailovém potvrzení objednávky zaměstnancem společnosti prodejce.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Před zasláním objednávky Prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

Přání kupujícího (dodatek)

Pokud kupující uvede do poznámky v objednávce speciální přání nebo jiný požadavek, vyhrazuje si Prodávající právo kdykoliv od smlouvy odstoupit až do okamžiku předání objednaného zboží.

Platnost cen

Ceny zboží jsou denně aktualizovány, lze si je ověřit u jednotlivých položek a platné jsou v momentu objednání.

Slevy a slevové kupony

Prodávající poskytne různé druhy slev (věrnostní, objemové apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.
V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či slevového kuponu.

Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat.  V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.

Akční nabídky

Sekce „Výprodej“  sdružuje přehled zboží v cenové akci napříč všemi kategoriemi. Jedná se o největší slevy a nejzajímavější akce! Tyto ceny platí do odvolání.

Daňový doklad a záruční list

Daňový doklad je vždy součástí zásilky nebo osobního prodeje. Záruční list je vystavován v závislosti na podmínkách výrobce. V případě, že zásilka obsahuje pouze daňový doklad, slouží tento doklad zároveň jako záruční list.

Informace a poradenství

Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí Prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající sám získal od výrobce či svého dodavatele.

 

IV. Záruční a reklamační podmínky pro Českou republiku

Veškeré nepopsané skutečnosti se řídí občanským zákoníkem a zákonem čís. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele v platném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

Převzetí zásilky

Kupujícímu je doporučeno nepřebírat od přepravce poškozenou zásilku a kontaktovat naše reklamační oddělení. V případě převzetí poškozené zásilky bude k reklamaci přistupováno ve spolupráci s přepravní službou. Po převzetí zboží je doporučeno zboží bez zbytečného odkladu zkontrolovat a případné zjištěné vady co nejdříve oznámit písemnou formou na e-mail: info@ryboveci.cz (nejrychlejší řešení) nebo korespondenční poštou na adresu provozovny Žižkova 1413, 282 01 Český Brod.

Způsob popsání vady a další potřebné informace, jsou uvedeny v článku „Vyřízení reklamace"

Práva z odpovědnosti za vady, podmínky uplatnění těchto práv

Práva z vadného plnění jsou uvedena v Občanském zákoníku v § 2161 a dalších. Kupující má mimo jiné níže uvedená práva:

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Datum prodeje je vyznačeno na prodejním dokladu, případně i na záručním listu.

Výskyt vady do 6 měsíců od prodeje

V případě výskytu vady ve lhůtě 6 měsíců od data dodání/prodeje má kupující právo požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká jen části věci, může kupující požadovat výměnu jen této součásti. Není – li to možné, může kupující odstoupit od kupní smlouvy.

Výskyt vady po šestém měsíci od prodeje

Vadné plnění je podstatným porušením kupní smlouvy V případě, že je vada zboží podstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

  • Odstranění vady dodáním nově věci nebo věci chybějící.
  • Odstranění vady opravou věci.
  • Poskytnutí přiměřené slevy.
  • Odstoupení od kupní smlouvy.

Zvolenou variantu oznámí zákazník při uplatnění reklamace a tato informace bude zapsána do reklamačního protokolu.

Vadné plnění je nepodstatným porušením kupní smlouvy V případě, že je vada zboží nepodstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

  • Odstranění vady.
  • Poskytnutí přiměřené slevy.

Právo z vadného plnění se nevztahuje:

  1. Na vady vzniklé běžným používáním.
  2. Nesprávným použitím výrobku.
  3. Nesprávným skladováním.
  4. Na vady vzniklé mechanickým poškozením a opotřebením či živelnou pohromou (voda, písek, oheň atd.).

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Tato vada je vyznačena na prodejním dokladu nebo na záručním listu.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Prodávající neodpovídá za škodu způsobenou funkčností nebo poruchou výrobku. Prodávající dále neodpovídá za případné vady zboží, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn a současně převzetí zboží neodmítl nebo je sám způsobil. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Vyřízení reklamace

Kupujícím je doporučeno v případě reklamace výrobku postupovat následujícím způsobem:

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, písemně, či osobně,
  2. nebo na provozovně Žižkova 1413, 282 01 Český Brod, v pracovní dny od 10:00 do 17:00

Kupující je povinen dodat spolu s reklamovaným zbožím veškeré součásti, které mohou s vadou souviset, přesný popis vady, případně důkaz projevu vady, která vzniká pouze občas, kontaktní informace (telefon, e-mail), specifikaci práv, která chcete v souvislosti s reklamací uplatnit, prodejní doklad (kopii) a záruční list (pokud byl přiložen).

Reklamované zboží je možné donést osobně na výše uvedenou adresu provozovny, zaslat kteroukoliv přepravní společností, případně je možné využít svozu našeho přepravního partnera, který Vám rádi objednáme. V případě zasílání zboží kteroukoliv přepravní společností (tedy i formou námi poskytované služby svozu) je nutné zásilku správně zabalit a dodržet několik pravidel, aby nemohlo dojít k poškození zboží během přepravy:

Každou zásilku je nutné přiměřeně zabalit tak, aby byla zabezpečena její běžná přeprava při vynaložení běžné péče při manipulaci prostřednictvím automatizovaných systémů.

Zejména zboží náchylné na přepravu (např. pruty, bivaky, deštníky, motory, podběráky a jim podobné) musí být zabaleny do kartonu nebo kartonové krabice a daný produkt by měl být uvnitř kartonu navíc obalen ochranou vrstvou materiálu, aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě. Zejména je nutné věnovat pozornost exponovaným částem produktů, jako může být vrtule motoru, očka prutů, různé plastové koncovky tyčí apod. Všechny takovéto "pevné" části zboží by měly být obaleny ochranou vrstvou, aby bylo zajištěno tlumení nárazů během přepravy. Zboží se uvnitř obalu nesmí volně pohybovat, tzn. že prázdný prostor uvnitř obalu je nutné vyplnit nějakou vhodnou výplní (zmačkané noviny, bublinková fólie apod.).

V případě poškození zásilky během přepravy vinou nedodržení těchto podmínek si prodávající vyhrazuje právo nepřijmout takové zboží, nebo požadovat po kupujícím náhradu vzniklé škody.

Uvedená doporučení nemají vliv na možnosti a práva spotřebitele vyplývající z Občanského zákoníku a zákonu „O ochraně spotřebitele“ v platném znění a mají sloužit pouze pro co nejrychlejší vyřízení reklamace výrobku.

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží,

  • Uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a tomto pořídí písemný zápis
  • Reklamaci přijme a jako neoprávněnou na místě zamítne a reklamované zboží vrátí kupujícímu
  • Reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude zamítnuta a zboží bude vráceno kupujícímu.

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamace, vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení – reklamační protokol.

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Upozornění: Zboží zasílané na reklamaci musí být v rámci možností zbavené nečistot. V případě, že dodané zboží bude znečištěné, nebude přijato do procesu reklamace a obratem bude zasláno zpět na adresu odesílatele.

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího

Objednávku může kupující stornovat telefonicky na čísle +420 601 556 151, případně emailem info@ryboveci.cz až do chvíle, než Vás naši operátoři informují prostřednictvím SMS o odeslání Vaši objednávky na Vámi uvedenou dodací adresu. V písemné formě musí storno obsahovat číslo objednávky. Toto číslo je uvedeno v automatické odpovědi, kterou obdržíte na váš kontaktní e-mail po úspěšném vytvoření objednávky.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající má právo nepotvrdit objednávku, nebo od objednávky odstoupit, viz „Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku“. Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy při opakovaném nepřevzetí zásilky ze strany kupujícího. Prodávající má právo odstoupit od objednávky i v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení počtu číslic, zjevně nízká cena zboží (např. o 50% nižší cena, než je pro tento druh a typ zboží obvyklé), a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 7 pracovních dnů, nejpozději však do 14 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího. Před odstoupením je prodávající vždy povinen informovat zákazníka o této skutečnosti.

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku

Kupující má v souladu s platnými zákony právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů od data převzetí. V této lhůtě musí kupující odeslat odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující následně vrátí zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu na vlastní náklady. Prodávající vrátí kupujícímu peníze ve lhůtě 14 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy, nejdříve ale v okamžiku převzetí vraceného zboží prodávajícím, nebo pokud kupující prokáže, že vrácené zboží odeslal prodávajícímu. Kupující má kromě kupní ceny zboží právo na vrácení nákladů souvisejících s dopravou zboží, kterou prodávajícímu uhradil, nejvýše však ve výši ceny nejlevnější nabízené dopravy prodávajícího. Samotné náklady na vrácení zboží prodávajícímu hradí již kupující sám, bez nároku na uhrazení částky, spojené s přepravou vráceného zboží k prodávajícímu! 

Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat poštou na adresu Petr Nemasta, Žižkova 1413, 282 01 Český Brod, identifikační číslo 87188686, DIČ CZ8806211040 (což je i adresa pro zaslání vraceného zboží) nebo emailem na adresu e-mail info@ryboveci.cz.

Odstoupení od kupní smlouvy může být zamítnuto pokud:

  • Kupující neodešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů ode dne, kdy nám oznámil, že odstupuje od této smlouvy,
  • se jedná o dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, kde Kupující porušil jejich originální obal,
  • zboží bylo dodáno v uzavřeném obalu, a Kupujícím bylo po dodání z obalu vyňato a z hygienických důvodů je nelze vrátit,
  • bylo zboží upraveno podle přání Kupujícího,
  • zboží podléhá rychlé zkáze,
  • je Kupujícím podnikatelem anebo právnickou osobou.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@ryboveci.cz

  1. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  2. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  3. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  4. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  5. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

  • V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  • Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Závěrečná ustanovení

Práva z vadného plnění zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. Tento reklamační řád nabývá účinnost dne 1. 1. 2022. Změny reklamačního a obchodního řádu vyhrazeny.